מומחים לניקוי ריפודים לשירותך!

הזמינו אותנו

מומחים לניקוי ריפודים לשירותך!

הספה מלוכלכת? הכורסה בחדר טלוויזיה כבר נראית ישנה והכריות מלאות כתמים? צוות המומחים לניקוי ריפודים של גד קלין יגיע אליך לבית או למשרד, בכל מקום בישראל. אחרי שאנחנו נעשה את העבודה הריפודים יראו כמו חדשים וזאת עובדה.

אם חשבת לרגע שתצטרך להוציא המון כסף על ריפוד חדש בשביל להיפטר מהכתמים, אנחנו מבטיחים לך שניקוי יסודי ומקצועי עולה הרבה פחות כסף מאשר ריפוד חדש ואחרי שנסיים לנקות את הריפוד שלך, תהיה בטוח שהוא יראה לגמרי כמו חדש.

אפשר להגיע לתוצאה מושלמת

לכולנו חשוב שביתנו יראה נקי ומצוחצח, עם רהיטים שנראים ומריחים טוב. הרהיטים המרופדים, מהספות דרך הכיסאות במטבח ועד כורסת הטלוויזיה וספת הנוער - כולם מהווים את חלון הראווה של הבית או העסק. אם הם נראים טוב, הם עושים רושם נפלא והרגשה טובה. 

לכן, אל תחכה עד שהריפודים יעלו אבק ויהפכו בלויים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לבצע ניקוי ריפודים יסודי שלא ישתווה לשום ניקיון שתעשה לבד. אחרי הניקיון שלנו, תמצא ריפוד שנעים לגעת בו, עם ריח מצוין והכי חשוב מראה כמו של ריפוד חדש.

שואלים אותנו הרבה פעמים אם אפשר גם לנקות לבד בבית ולהלן התשבה: ניקוי ריפודים עצמאי באמצעות שואב אבק או חומרי ניקוי ביתיים נותן רק מענה שטחי וחיצוני ואינו מאפשר חדירה לעומק וטיפול בקרדית האבק ובכתמים הקשים והעקשניים. כמו כן, חשוב להשתמש בחומרי ניקוי המתאימים לסוג הבד על מנת שלא יגרם לו נזק.

כמה פעמים ניסית להוריד את הכתם של הקפה מהספה בסלון ללא הצלחה, כנראה שלא מעט וזאת מהסיבה שישנם כתמים שפשוט לא יורדים עם ספריי רגיל שקנית בסופר. המומחיות שלנו בניקוי ריפודים מתמקדת בדיוק בדברים החשובים הללו.

יש כל כך הרבה סוגי ריפוד ובכלל זאת: סינתטיים, טבעיים, עור ועוד ואננחנו בגד קלין מכירים את כולם ומומחים גם בניקיון ריפודים עדינים במיוחד, מקטיפה ועד ז'קארד.

היתרונות של גד קלין בניקוי ריפודים

  • שמירה על המראה החיצוני של הבד שיהיה נקי ויפה ללא כתמים ולכלוך ומניעת ריחות לא נעימים.
  • שמירה ותחזוקה של הריפוד ומניעת התבלות והתיישנות הנגרמות מאבק ונוזלים, דבר שיכול לגרום לקרעים והרס הבד.
  • שמירה על בריאותנו ובריאות בני משפחתנו מהצטברות אבק וקרדית האבק אשר עלולים לגרום לאלרגיות ובעיות נשימה.

זו השיטה לניקוי יסודי ומושלם

שלבי הניקוי מתבצעים לפי סדר קבוע מראש:

  • אבחון סוג הבד והתאמת אופן הניקוי והחומרים לבד הספציפי.
  • ניקוי חיצוני של הריפוד.
  • קרצוף ושאיבת אבק.
  • הסרת כתמים.
  • שאיבה עמוקה של האבק והלכלוך בעומק הבד.
  • שימוש בחומרים מיוחדים סופחי לכלוך ואבק.
  • ייבוש.

עם תום הניקוי תמצא את הריפודים ריחניים, נעימים למגע ונראים כמו חדשים.

צוות המומחים של גד קלין מיומן ומנוסה בניקוי כל סוגי הריפודים. אנו משתמשים במכשור מקצועי ומתקדם וחומרים יעודיים לניקוי ריפודים. כמו כן, אנו מקפידים על שימוש בלעדי בחומרים ידידותיים לסביבה. ניתן לשלב גם שירותי ניקיון אחרים כמו ניקוי שטיחים, מזרונים או ספות.

אם החלטת שהגיע הזמן לנקות את הריפודים אל תהסס לפנות אלינו. אנו מתחייבים להעניק לך ייעוץ ראשוני ללא התחייבות ולתת הצעת מחיר משתלמת לביצוע עבודת ניקיון ריפודים מצוינת, ברמה הגבוהה ביותר.

רוצה ליהנות מריפוד נקי מטופח וריחני הנראה כמו חדש? צור/י קשר!

הצעת מחיר
פוליש
ניקיון בתים
ניקוי שטיחים
צביעת דירות
ניקוי מוסדות
ליטוש רצפות
ניקוי משרדים
ניקוי חלונות
ניקוי ספות
חדרי מדרגות
יצירת קשר