ניקיון עסק לפני מעבר

הזמינו אותנו

ניקיון עסק לפני מעבר

לא משנה אם אתה פותח עסק חדש או מעביר את העסק למקום אחר, שכן בכל מקרה, חשוב שתדע שלפני כל מעבר ובפרט כשמדובר על מעבר עסקי, אפשר ואף מומלץ לבצע ניקיון יסודי. ניקיון בעסק לפני מעבר שונה מניקיון עסק רגיל וזאת לאור הדגשים הייחודיים שיש לקחת בחשבון.

ניקיון עסק לפני מעבר זה לא עניין של מה בכך והטיימינג של הניקיון וכן בחירת חברת הניקיון וסוגי שירותי הניקיון הנדרשים, חשובים מאוד להצלחתו של הניקיון בפרט ושל המעבר כולו לעסק החדש ככלל. נבהיר שניקיון שלא יבוצע בצורה מקצועית, עם אנשי צוות מיומנים ומכשור מתקדם, עלול לפגוע במראה של המשרד לאורך זמן וחבל.

בסקירה הבאה מומחי הניקיון של גד קלין מביאים לפניכם את כל הסיבות שבגינן כדאי לנקות את העסק דווקא לפני המעבר ולא אחרי, מסבירים מה כולל ניקיון של עסק לפני מעבר וכמובן, מייעצים כיצד לבחור נכון את חברת הניקיון ואת השירותים המבוקשים. כל זאת כפי שיובא בהמשך הדברים.

למה כדאי לנקות דווקא לפני מעבר?

התשובה לשאלה למה כדאי לנקות דווקא לפני המעבר ולא אחרי מורכבות מכמה סיבות עיקריות. ראשית, ניקיון בחלל ריק הוא בהכרח ניקיון פשוט יותר מאשר ניקיון בדירה או משרד מאוכלס עם ציוד וריהוט. שנית, ישנם שירותים שלא ניתן לבצע בעסק שכבר אוכלס ו/או שקשה יותר לבצעם וביניהם צבע במשרד, פוליש וכיוצא בזה.

בנוסף, צריך לבחון מה מצב העסק שאליו אתה עובר ולברר אם יש צורך בביצוע משימות ניקיון מורכבות. זה נכון שחלק מהמשימות אמנם יכולות להתבצע גם אחרי המעבר, אבל סביר מאוד להניח שהתוצאות שתקבל יהיו טובות, מהירות ואיכותיות יותר, אם זה יקרה לפני.

לדוגמא, אם בעסק שאליו אתה עובר יש שטיחים מקיר לקיר ואתה רוצה לבצע הסרת שטיחים מקיר לקיר, עדיף לדעת את זה לפני שמבצעים הובלה. כך גם לא תצטרך להכניס ולהוציא את התכולה של העסק פעמיים (ולשלם על זה) וגם תוכל לבצע פוליש ו/או ליטוש רצפות לאחר הסרת השטיחים באופן מיידי, כדי להעניק לרצפה מראה חדש ורענן.

מה כולל ניקיון של עסק לפני מעבר?

ניקיון של עסק לפני מעבר כולל בשלב הראשוני שיחת היכרות והערכת מצב בינך לבין נציג של חברת הניקיון. במסגרת השיחה תתבקש לשלוח תמונות של העסק החדש וכן להבהיר מה הציפיות שלך מבחינת נראות וחידוש של המשרד. רק לאחר מכן ניתן יהיה לפרוש את האפשרויות העומדות בפניך לניקיון ולבחור יחדיו מה רצוי לעשות ועל מה אפשר לוותר.

אם יש בעסק ריהוט, כדאי מאוד לבצע פינוי תכולה של המשרד ורק אז להתחיל במלאכת הניקיון וזאת כדי להבטיח ניקיון יסודי ומיטבי. מעבר לכך, במידה והעסק החדש לא עבר צביעה, כמעט תמיד כדאי לבצע צביעה במשרד.

היה ומדובר על משרד אחרי שיפוץ יש לבצע ניקיון אחרי שיפוץ בעסק ובפרט אם הרצפה היא גרניט פורצלן או קרמיקה ונותרו עליה כתמי צבע ורובה, שאז נמליץ על טיפול HG.

אם רוצים להסיר כתמים מהרצפה שלא ניתן להסיר בעזרת חומרי ניקיון רגילים, שווה לשקול פוליש ובכל מקרה להתאים את סוג הפוליש לסוג הרצפה, כדי למנוע חלילה החמרה של המצב הקיים והרס של הרצפה.

בתום הפוליש אסור לשכוח למרוח סילר, שמסייע להגן על הרצפה לאורך זמן וכן מונע החלקה. שכן, מניעת החלקה היא עניין חשוב מאוד בבית ועל אחת כמה בעסק.

כמה מילים חשובות ממומחי הניקיון שלנו...

הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לבעלי עסקים שרוצים לבצע ניקיון בעסק לפני המעבר הוא לבחור בחברת ניקיון מקצועית ואמינה, בעלת ניסיון ספציפי בניקיון עסקים לפני מעבר. נוסיף ונאמר שאנו בגד קלין שולחים אליכם אך ורק עובדים מיומנים, שיודעים כיצד להשתמש בכל מכונה ומקפידים לנקות עם חומרי ניקיון איכותיים וידידותיים לסביבה.

לא זאת בלבד, אלא שעל כל שירות ניקיון שאנו מבצעים, אנחנו מציעים ללקוח גם הדברה חינם כנגד מזיקים, מה שמבטיח מעבר עסקי חלק וסביבת עבודה נעימה ובטיחותית. כמו כן, אנחנו מתחייבים למחיר משתלם ולשירות מעולה לשביעות רצונך המלאה, תמיד.

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית? פנה/י עכשיו!

תחומי ההתמחות שלנו
הצעת מחיר
פוליש
ניקיון בתים
ניקוי שטיחים
צביעת דירות
ניקוי מוסדות
ליטוש רצפות
ניקוי משרדים
ניקוי חלונות
ניקוי ספות
חדרי מדרגות
יצירת קשר